Meo Auxilio staat voor professionaliteit, maar ondanks dat is het mogelijk dat er tijdens een cursus klachten ontstaan. Meo Auxilio neemt klachten zeer serieus en hanteert ze als leermoment voor de verbetering van de kwaliteit. Daarom wordt het goed afhandelen van klachten belangrijk gevonden.
Wij luisteren
Klacht indienen
- U kunt een klacht indienen binnen drie maanden na de gebeurtenis.
- De klacht dient schriftelijk plaats te vinden naar Meo Auxilio, Haarsterweg 27, 9363 VB Marum. De volgende gegevens zijn verplicht:
- uw naam, adres, telefoonnummer en emailadres;
- de cursus die u heeft gevolgd;
- de datum en het tijdstip van de gebeurtenis;
- omschrijving van de klacht;
- het doel van uw klacht.
Klachtbehandeling
- Uw klacht wordt geregistreerd en u ontvangt hiervan zo spoedig mogelijk een schriftelijke bevestiging, in ieder geval binnen 10 werkdagen
- De klacht wordt door |Meo Auxilio getoetst.
- In eerste instantie zal getracht worden de klacht in goed overleg op te lossen. Lukt dit, dan zal dit door Meo Auxilio schriftelijk worden bevestigd.
- Indien de klacht niet opgelost kan worden zal Meo Auxilio een besluit nemen over de klacht.
- Indien u niet eens bent met het genomen besluit van Meo Auxilio kunt u zich vervoegen bij de Rechtbank vervoegen.
- Meo Auxilio zal klachten registreren en voor de duur van 2 jaar bewaren.
Afhandelingstermijn
Meo Auxilio streeft naar een behandeling van de klacht binnen 30 dagen. Mocht dit niet mogelijk zijn dan wordt u hiervan op de hoogte gesteld en worden aangeven waarom het niet lukt en binnen welke termijn wel een uitspraak kan worden verwacht.
Niet in behandeling nemen van een klacht
Meo Auxilio neemt alleen klachten in behandeling van Opdrachtnemer en/of cursist, conform art. 1 van de Aanvullende Voorwaarden Cursussen van Meo Auxilio.
Meo Auxilio neemt alleen klachten in behandeling van gebeurtenissen die minder dan drie maanden voor het indienen van de klacht hebben plaatsgevonden.
Recht en geschillen
Op alle klachten is uitsluitend het Nederlands recht van toepassing. De rechtbank Groningen is bij uitsluiting bevoegd van geschillen kennis te nemen, tenzij de wet dwingend anders voorschrijft. Partijen zullen eerst een beroep op de rechter doen nadat zij zich tot het uiterste hebben ingespannen een geschil in onderling overleg te beslechten.
// Een klacht is nooit leuk
Ben je ondanks onze inspanning niet tevreden? Wij horen graag wat je klacht is. Je krijgt binnen 10 werkdagen een eerste reactie.